preskoči na sadržaj

Prirodoslovna i grafička škola Rijeka

Login
Upisi

Sve o upisima u Prirodoslovnu i grafičku školu Rijeka

 

Što ja zapravo radim?

e-dnevnik

Prirodoslovna i grafička škola koristi e-Dnevnik. U nastavku su poveznice na odgovarajuće web-stranice.

Tražilica
Kalendar
« Siječanj 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Oglasna ploča
Nove školske stranice

Nove školske stranice su na adresi: www.pgsri.hr.

Aktivnosti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Multimedijalni kutak
Autor: Administrator , 5. 4. 2016.

Voditeljica: Sonja Crnić
Suradnici i korisnici svi
                   Broj sati: 35
                         Broj učenika : cca 20
                  

Projekt Multimedijalni kutak uspješno se provodi već godinama pa nam je želja nastaviti i dalje, budući da nam dolaze i nove generacije učenike.
Ovim projektom svim korisnicima Škole pružila se mogućnost svakodnevnog, kontinuiranog,  informiranja o njima relevantnim sadržajima za školovanje i zdravi život. Pružene su informacije o aktivnostima i rezultatima u svim preventivnim programima koji se realiziraju u Školi.
Projekt daje mogućnost sudjelovanja  u značajnim aktivnostima  Škole, ali  i svoje životne zajednice; kreiranju novih pristupa svojim vršnjacima. Projektom se razvijaju nove vještine i znanja korisna za njihov cjelokupni život.


CILJEVI PROJEKTA  
Glavni cilj Upoznati načela multimedije, načine kreiranja i obrade relevantnih informacija  u funkciji informiranja i edukacije korisnika  primjenom timskog rada.
Pod ciljevi:
 - usmjerenost prema interesima i potrebama učenika
- educirati  korisnike o multimediji i njezinoj  ulozi u ljudskom društvu,
- ukazati na ulogu multimedije u prikazu stvarnosti i stvaranja privida stvarnosti.
.- razlikovati vrste medija i izražavanje u medijima
- steći temeljnu kompetenciju za izradu, pohranu i obradu medija,
- primijeniti multimedijske aplikacije za prikaz  vlastitih projekata i programa.
 - primjenjivati multimedije za potporu timskog rada / suradničko učenje /
- ukazati profesorima  na  potrebu za mijenjanjem pristupa učenju Ključne riječi: multimedija, informacija, edukacija, timski rad
Uvod
U današnjem izrazito brzom tempu života stalno pokušavamo naći načine kako što brže, u  što kraćem vremenu, a što lakše i što točnije  doći do potrebnih  informacija. Načini dolaženja do informacija znatno su promijenjeni te primarni izvor informacija za učenike nije samo škola kao tradicionalni sustav. Veliku pozornost kao alternativni izvor znanja zauzima mreža i digitalne kompetencije.
Sustav multimedije olakšava prijenos informacija, a može olakšati i tradicionalni način učenja. Također, multimedijalni  način prijenosa  informacija se pokazao kao vrlo zahvalno sredstvo i za prezentaciju raznih vrsta edukacijskih sadržaja, a znamo da se mladi sve više okreću alternativnim izvorima znanja što direktno djeluje na potrebu mijenjanja načina učenja i poučavanja u školama te same uloge nastavnika..
Nastavne sadržaje te osobni rast i razvoj učenika nužno je integrirati u cjelovito osmišljen program. Učenje i poučavanje treba biti usmjereno prema učeniku, okrenuto individualnim iskustvima, istraživalačkim aktivnostima te traženjem i obradom informacija u pozitivnom i poticajnom okruženju.
Korisnici
Direktni korisnici:
- učenici uključeni u realizaciju projekta
Indirektni  korisnici

  1. svi  učenici  u školi
  2. vršnjačka populacija izvan škole
  3. roditelji
  4. ostali posjetitelji Škole
  5. profesori

Način realizacije
Vrijeme  realizacije

Projekt se realizira tijekom cijele školske godine.
U prvom polugodištu je veći naglasak na edukaciju novih sudionika  projekta i pripremanje informativnih i edukativnih  multimedijalnih sadržaja.
U drugom polugodištu  intenzivnije  promjene ostvarenih uradaka uz praćenje aktivnosti u Školi.
Program aktivnosti
Rad  se  realizira kroz:

  • tematske edukativne radionice za sudionike projekta
  • individualni rad  sudionika projekta ( grafička i multimedijalna obrada sadržaja )
  • rad u maloj i velikoj skupini
  • postavljanje potrebne opreme za realizaciju  projekta
  • prezentacije pojedinih blokova informacija

Teme radionica:

  • timski rad
  • vrste multimedija
  • informacija
  • obrada informacije
  • način prezentiranja informacije

Koraci u realizaciji
1. U svakom razredu provodi se prezentacija projekta  za stvaranje kreativnog tima projekta
2. Održavaju se tematske radionice s učenicima uključenim u projekt
3. Pratiti zbivanja u školi i tražiti potrebne materijale za obradu
4. Pratiti zbivanja u lokalnoj zajednici i prema izboru učenika iste obraditi
5. Izvršiti  selekciju materijala za edukaciju vršnjaka
5. Od najkvalitetnijih  materijala izraditi multimedijalne sadržaje
6. Prezentacija multimedijalnih blok- informacija
7. Prezentacija  multimedijalnih  edukativnih sadržaja
8. Izložba svih obrađenih sadržaja
9. Evaluacija projekta
Tim projekta

  • učenici uključeni u realizaciju projekta
  • profesori/ce struke
  • profesori/ce hrvatskog jezika
  • profesori/ce voditelji različitih projekata i programa u Školi
  • stručna suradnica –školska psihologinja

OČEKIVANI REZULTATI PROJEKTA
/ za  izvođače projekta i ostale  korisnike /
Očekivani obrazovni  rezultati:

  • razlikovati vrste medija
  • razlikovati metode učenja
  • primjenjivati suradničko učenje

Očekivani odgojni  rezultati:
- poticati interes za multimediju
- poticati interes za sudjelovanje u izradi školskih multimedijskih sadržaja
- poticati kreativnost
- poticati interes za timski rad,  suradničko rješavanje  zadataka
Očekivani funkcionalni  rezultati:
- daljnje razvijanje  kreativnost,
- razvijena sposobnost kritičkoga mišljenja,
- razlikovanje, prepoznavanje, spoznavanje i razvijenost kulture govorenja, čitanja i pisanja,
- razumijevanja vrijednosti  različitih oblika obrade sadržaja
Širi kontekst programa

  • Očekujemo ostvarenje  partnerstva u zajednici
  • Očekujemo nastavak realizacije projekta i u sljedećoj školskoj godini

Evaluacija projekta

  • vanjska i unutarnja
  • brojem  sudionika u realizaciji projekta
  • brojem indirektnih sudionika
  • fotografije
  • zapisi u medijima
  • praćenjem aktivnosti koje su se provele
  • evidencija sugestija korisnika
  • evaluacijski listići indirektnih korisnika projekta




[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju