Prirodoslovna i grafička škola koristi e-Dnevnik. U nastavku su poveznice na odgovarajuće web-stranice.
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Poštovani roditelji,
I u školskoj sobi za roditelje čeka vas kutak za roditelje.
Nudimo Vam nešto informativnog materijala s raznim temama vezanim uz odrastanje naše djece pa ako ste zainteresirani uzmite i pročitajte.
Također, bile bi nam važne i Vaše sugestija za rad i suradnju.
Hvala unaprijed.
Adolescencija je razvojni period u kojem se nalazi vaše dijete. Većina autora navodi kako je razdoblje adolescencije teško i složeno, kako za mlade tako i za njihovu okolinu.
Adolescencija kao prijelazni period između djetinjstva i odrasle dobi označava promjene u izgledu, načinu mišljenja i socijalnim situacijama. Početak adolescencije određen je biološkim promjenama, stjecanjem spolne zrelosti, dok je njen kraj određen socijalnim činiocima, tj. stjecanjem socijalne zrelosti.
Kvalitetni roditeljski odnos u djetinjstvu potiče cjelovit psihički razvoj i stjecanje tzv. temeljne sigurnosti što je preduvjet oblikovanja samosvjesne osobe. Roditelji oblikuju ponašanje i stavove svoje djece. Ili drukčije rečeno, djeca uče iz ponašanja roditelja.
Obitelj je jedan od najaktivnijih čimbenika u procesima odrastanja i socijalizacije.
Svako društvo naglašava potrebu za procesom učenja društvenih vrijednosti i normi koje osobi pomažu da se što bolje uklopi u zajednicu kako bi što efikasnije ostvarila svoj cilj.
Obitelj je sredina u kojoj se većim dijelom sve to odvija.Ona je također prostor razumijevanja i prihvaćanja, učenja i odbacivanja, prostor otpora i nasilja, prava i odogovornosti.
Mnoga djeca u školi doživljavaju neuspjeh, koji može imati različite varijante: neuspjeh u učenju, druženju s vršnjacima, komunikaciji s profesorima.
Zašto doživljavaju neuspjeh ?
Neuspjeh doživljavaju jer su zbunjena, boje se i dosadno im je. Najviše se boje neuspjeha, razočarenja i izazivanja nezadovoljstva kod brojnih odraslih osoba koje ih okružuju. Često ti odrasli od djece očekuju puno i previše, bez pitanja da li oni to mogu.
Neuspjeh se, u kulturi koja je okrenuta samo uspjehu i samo njega očekuje, teško prihvaća. Doživljaj neuspjeha od strane roditelja, a o djeci da i ne govorimo, ima izrazito stresno značenje.
Boje se neuspjeha jer on ne dovodi do napredovanja, poštovanja drugih i samopoštovanja, samopouzdanja.
Djeca koja dugo doživljavaju strah i neuspjeh razrađuju strategiju slabosti, nesposobnosti i nemoći.
Nesposobnost ima jednu prednost. Kada se pripremite na promašaj jedna stvar je sigurna: ne možete se razočarati. Ne možete ispasti iz kreveta kad spavate na podu.
Zašto slabiji učenici prvi predaju prazne papire kod pismene provjere znanja?
Zato jer kad predaju papir napetost prestaje, a ne zato što ime se neda razmišljati znaju ili ne odgovor. Čim napetost nestane osjećaju se bolje, o negativnim posljedicama razmišljat će poslije.
Ako učenik ne pokazuje interes za situaciju, materijale, sadržaje koji mu se pružaju, njegova pažnja skrenut će do onog što ga interesira i nikakve molbe ni prijetnje neće ga vratiti na ono što mu se nudi.