preskoči na sadržaj

Prirodoslovna i grafička škola Rijeka

Login
Upisi

Sve o upisima u Prirodoslovnu i grafičku školu Rijeka

 

Što ja zapravo radim?

e-dnevnik

Prirodoslovna i grafička škola koristi e-Dnevnik. U nastavku su poveznice na odgovarajuće web-stranice.

Tražilica
Kalendar
« Siječanj 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Oglasna ploča
Nove školske stranice

Nove školske stranice su na adresi: www.pgsri.hr.

Kutak za roditelje

Kutak za roditelje

Poštovani roditelji,

I u školskoj sobi za roditelje čeka vas kutak za roditelje.

Nudimo Vam nešto informativnog materijala s raznim temama vezanim uz odrastanje naše djece pa ako ste zainteresirani uzmite i pročitajte.
Također, bile bi nam važne i Vaše  sugestija za rad i suradnju.
Hvala unaprijed.

Adolescencija

Adolescencija je razvojni period u kojem se nalazi vaše dijete. Većina autora navodi kako je razdoblje adolescencije teško i složeno, kako za mlade tako i za njihovu okolinu.
Adolescencija kao prijelazni period između djetinjstva i odrasle dobi označava promjene u izgledu, načinu mišljenja i socijalnim situacijama. Početak adolescencije određen je biološkim promjenama, stjecanjem spolne zrelosti, dok je njen kraj određen socijalnim činiocima, tj. stjecanjem socijalne zrelosti.
Kvalitetni roditeljski odnos u djetinjstvu potiče cjelovit psihički razvoj i stjecanje tzv. temeljne sigurnosti što je preduvjet oblikovanja samosvjesne osobe. Roditelji oblikuju ponašanje i stavove svoje djece. Ili drukčije rečeno, djeca uče iz ponašanja roditelja.

Obitelj je jedan od najaktivnijih čimbenika u procesima odrastanja i socijalizacije.

Svako društvo naglašava potrebu za procesom učenja društvenih vrijednosti i normi koje osobi pomažu da se što bolje uklopi u zajednicu kako bi što efikasnije ostvarila svoj cilj.
Obitelj je sredina u kojoj  se većim dijelom sve to odvija.Ona je također prostor razumijevanja i prihvaćanja, učenja  i odbacivanja, prostor otpora i nasilja, prava i odogovornosti.

Neuspjeh

Mnoga djeca u školi doživljavaju neuspjeh, koji može imati različite varijante: neuspjeh u učenju, druženju s vršnjacima, komunikaciji s profesorima.
Zašto doživljavaju neuspjeh ?
Neuspjeh doživljavaju jer su zbunjena, boje se i dosadno im je. Najviše se boje neuspjeha, razočarenja i izazivanja nezadovoljstva kod brojnih odraslih osoba koje ih okružuju. Često ti odrasli od djece očekuju puno i previše, bez pitanja da li oni to mogu.
Neuspjeh se, u kulturi koja je okrenuta samo uspjehu i samo njega očekuje, teško prihvaća. Doživljaj neuspjeha od strane roditelja, a o djeci da i ne govorimo, ima izrazito stresno značenje.
Boje se  neuspjeha jer  on ne dovodi do napredovanja, poštovanja drugih i samopoštovanja, samopouzdanja.

Djeca koja dugo doživljavaju strah i  neuspjeh razrađuju  strategiju slabosti, nesposobnosti i nemoći.
Nesposobnost ima jednu prednost. Kada se pripremite  na promašaj jedna stvar je sigurna: ne možete se razočarati. Ne možete ispasti iz kreveta kad spavate na podu.
             
Zašto slabiji učenici prvi predaju prazne papire kod pismene provjere znanja?
Zato jer kad predaju papir napetost prestaje, a ne zato što ime se neda razmišljati znaju ili ne odgovor. Čim napetost nestane osjećaju se bolje, o negativnim posljedicama razmišljat će  poslije.

Ako učenik ne pokazuje interes za situaciju, materijale, sadržaje koji mu se pružaju, njegova pažnja skrenut će do onog što ga interesira i nikakve molbe ni prijetnje neće ga vratiti na ono što mu se nudi.

Citati

  • "Odrasli najviše cijene kod djece ono što djeca najmanje cijene kod sebe."
  • "Ako ne možete natjerati ljude da vas vole, onda je neuspjeh  natjerati ih da vas se boje."
  • "Nije meni što ti lažeš, nego što ti mislilš da ja vjerujem."
     
preskoči na navigaciju