Prirodoslovna i grafička škola koristi e-Dnevnik. U nastavku su poveznice na odgovarajuće web-stranice.
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Trajanje obrazovanja 4 godine
Radni uvjeti
Medijski tehničar radi u zatvorenom prostoru pri prirodnoj ili umjetnoj rasvjeti, pretežno sjedeći. Dio poslova obavlja u prostoriji bez buke i isparavanja, a prema potrebi posla, odlazi i u druge radne prostorije. Njihov posao zahtijeva veliku predanost radu: kako su vezani uz definirane rokove u kojima moraju završiti posao, često na poslu ostaju duže ili rade i kod kuće. Medijski tehničar može raditi i kao snimatelj pa tada priroda posla zahtijeva i rad na otvorenom.
Poželjne osobine
Dobro razvijena psihomotorika, dobar vid na blizinu, raspoznavanje boja i njihovih nijansi i različitih oblika, sposobnost brzog uočavanja, dobra ručna spretnost i spretnost prstiju, dobra misaona koncentracija, odgovarajuća kulturna razina, kreativnost, sklonost likovnom izražavanju i dizajnu. Medijski tehničar mora imati smisla za tehničke probleme i prostorne odnose. Važno je da su precizni u radu, spretnih ruku i prstiju te normalna vida. Poželjno je da dobro crtaju, da mogu jasno prikazati raznovrsne prostorne odnose, da vole suradnju s drugim ljudima i da su komunikativni te spremni raditi dugo i povremeno se odricati uobičajenih trenutaka odmora.
Zanimanje medijski tehničar primjereno je zdravim ljudima koji nemaju smetnje sluha, respiratorne smetnje ( bronhitis, astma), sklonost alergijama, kronični ekcem kože, oštećenja lokomotornog sustava ( ruku, nogu i kralježnice ).
Što poslije škole?
Za medijskog tehničara je važno da se u radu stalno usavršavaju.
Mogućnost zapošljavanja u TV kućama, glazbenim studijima, dizajnerskim studijima, novinskim kućama, u radio postajama te rad u reklamno – propagandnoj djelatnosti kao i samostalna djelatnost.
Za nastavak školovanja treba naglasiti da takav široko usmjeren program omogućuje ravnopravnu konkurenciju pri upisu na studije - od info. znanosti do studija za dizajn ili kazališne i filmske umjetnost, Tu su i mogućnosti upisa na grafičkom fakultetu i četverogodišnji Studij dizajna pri Arhitektonskom fakultetu u Zagrebu koji školuje visokoobrazovane dizajnere, specijalizirane za industrijski ili grafički dizajn kao i upis na Akademiju likovnih umjetnosti.
Osim navedenih visokih učilišta, zainteresiranima se nudi i nekoliko privatnih škola koje organiziraju dvogodišnje tečajeve s područja dizajna. Završavanjem ovih fakulteta i škola ne stječe se stručni naziv diplomirani dizajner.
NASTAVNI PREDMET |
BROJ SATI |
||||
1. razred |
2. razred |
3. razred |
4. razred |
||
tjedno |
tjedno |
tjedno |
tjedno |
||
ZAJEDNIČKI OPĆEOBRAZOVNI DIO |
|||||
1. |
Hrvatski jezik |
4 |
4 |
3 |
3 |
2. |
Strani jezik |
3 |
3 |
3 |
3 |
3. |
Povijest |
2 |
2 |
- |
- |
4. |
Vjeronauk / Etika |
1 |
1 |
1 |
1 |
5. |
Tjelesna i zdravstvena kultura |
2 |
2 |
2 |
2 |
6. |
Politika i gospodarstvo |
- |
- |
- |
2 |
7. |
Fizika |
2 |
2 |
- |
- |
8. |
Matematika |
3 |
3 |
3 |
3 |
9. |
Kemija |
- |
2 |
- |
- |
10. |
Biologija |
2 |
- |
- |
- |
11. |
Geografija |
2 |
1 |
- |
- |
12. |
Glazbena umjetnost |
- |
- |
1 |
1 |
13. |
Informatika |
2 |
2 |
- |
- |
14. |
Likovna umjetnost |
2 |
2 |
- |
- |
POSEBNI STRUČNI DIO |
|||||
STRUKOVNO-TEORIJSKI PREDMETI |
|||||
|
Zvuk |
3 |
|
|
|
|
Fotografija |
4 |
|
|
|
|
Video |
|
6 |
|
|
|
Računalna grafika |
|
2 |
|
|
|
Vizualne komunikacije |
|
|
2 |
|
|
Animacija |
|
|
4 |
|
|
3D animacija |
|
|
|
4 |
|
Medijske prezentacije |
|
|
3 |
3 |
|
Medijski projekti |
|
|
6 |
6 |
IZBORNI STRUKOVNI PREDMETI |
|||||
|
Film |
|
|
4 |
|
|
Kreativna fotografija |
|
|
4 |
|
|
Uvod u audio produkciju |
|
|
4 |
|
15. |
Grafički dizajn |
- |
- |
4 |
|
|
Televizija |
|
|
|
4 |
|
Medijska fotografija |
|
|
|
4 |
|
Audio produkcija |
|
|
|
4 |
|
Primjenjeno crtanje |
|
|
|
4 |
PRAKTIČNA NASTAVA |
|||||
|
Praktična nastava |
0 |
0 |
0 |
0 |